تقدیم به بهترین دوست دختر دنیام
 
silkroad
 
 
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : فرزاد

 ای دختر جوان

ای قامت برکشیده

         تا ارتفاع بلوغ

    بر قاف شکوهمند عزم تو

                                          سیمرغ پر میزند

پیکرت،

            بازتاب پاکی مریم

             بشارت شجاعت " ارتمیس "

و لباس رزم بر تنت

                         زیباترین جامۀ عروسان

آنگاه که دژخیم،

         انبوه ابروانت را به خون کشید

و با هفت قلم شکنجه

               زیبایی حماسی تو را ، ابدی کرد

                                                                                توفان در نگاه آهوانه ات می رقصد

                                                                              و خشم در چشمانت عصیان می کارد

                                 

 

 

                                          آه ای قهرمان!

                                                                   کهکشان با وسعت دیر ساله اش

                                                                                     در برابر عظمت قلب تو

                                                                                               چقدر کوچک است.

                                    



نظرات شما عزیزان:

حــســـیــــن
ساعت17:07---15 آذر 1390
منم با فائزه موافقم ....

فائزه
ساعت2:37---15 آذر 1390
نمی خوام نصیحت کنم یعنی اصلا قابل این حرفا نیستم اما از من گفتن عشق خیلی وقته به بازی گرفته شده امیدوارم بازی ات ندن
پاسخ:عشق و کسی به بازی میگیره که عاشق نیست


solmaz
ساعت22:40---14 آذر 1390


سلماز نه, سولماز!!!!

اسممو درست بنویس آقا فرزاد.



پاسخ:حالا سلماز یا سولماز چه فرقی میکنه،منظور یکیه اصلا باشه...سولماز خوب شد الان؟ در ضمن دوس دختر من خودش گٌله :-> :d


حــســـیــــن
ساعت21:53---14 آذر 1390
ایول داداش

جواب همه دخترا رو دادی پسرارو هم ضایه کردی

کاش مام دختر بودیم یکی بهمون توجه میکرد!
پاسخ:salam hosein agha man javabe badi be kasi nadadam inja dokhtar pesar ba ham fargh nadaran age dokhtaram azam mikhas tabligh konam man behesh na migoftam


مریـــــــم 71
ساعت20:11---14 آذر 1390
مرسی که جواب دادی ممنونم
تو یاهو اددت کردم
خوشحال میشم اکسپت کنی.


farzad
ساعت17:22---14 آذر 1390
آرش: سلاموخوبی؟ وبلاگ من جایی واسه تبلیغ نداره هرچی هست شعر و عکس خوشگله تبلیغ ماله تلویزیونه اینجا ماله دل عاشقاس
آلماسون : معذرت خوتهی فایده نداره،حرفی که بهم زدی خیلی ناراحت کننده بود.
مریم 71 : شعر قشنگی برام نوشتی مر30
سلماز : مرسی که نظرتو بهم گفتی به من امید نوشتن دادی


آلماسون.عكس نده
ساعت16:46---14 آذر 1390
bahat ghahram,dg nabinam biyam behem coment bedi,axetam nemikham
Fekardi ki hasti enqad khodto migiri?
Dg be vebloget sarnemizanam
Bye!


آلماسون (یه آسمون ستاره)
ساعت16:25---14 آذر 1390
عکس نمیدی؟؟؟؟؟؟

من که مغذرت خوایی کردم دیگه چرا جواب نمیدی؟
میخواستم باهام دوست شیم.خیلی بی معرفتی
دلم شکست


عکس
ساعت16:20---14 آذر 1390





آلماسون
ساعت16:14---14 آذر 1390
توهم شکست عشقی خوردی؟







مریـــــــم 71
ساعت14:02---14 آذر 1390

عقل گفت به مسافر دل بستن خطاست
دل گفت همه رفتنی اند




یه آسمون ستاره
ساعت13:50---14 آذر 1390
بی معرفت!!!

حــســـیــــن
ساعت12:32---14 آذر 1390
راستی خوشحال میشم به منم سر بزنی دوست عزیز

راستی silkroad یعنی چی؟


حــســـیــــن
ساعت12:22---14 آذر 1390
ایول خیلی قشنگ بود...

و لباس رزم بر تنت زیباترین جامه ی عروسان!!!

دوس دخترت که اینه پ حتمن خودت جومونگی هان؟



سولماز
ساعت11:59---14 آذر 1390
شعر قشنگی بود









arash
ساعت11:23---14 آذر 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگتون رو دیدم و بسیار لذت بردم. میشه خواهش کنم به سایت من بیاین و یکی از جعبه های صوتی رو در وبلاگ زیباتون قرار بدید ؟ منم قبلا یک وبلاگ موسیقی داشتم که با 17000 بازدید روزانه فیلتر شد و دیگه باز نشد. دوباره از صفر شروع کردم و میخوام کمی بازدیدکننده پیدا کنم و به خاطر اینه که خواهش میکنم یکی از جعبه های صوتی رو بردارید و بهم کمک کنید.
با تشکر فراوان از لطفی که در حقم میکنید.
http://www.aryabox.com
مدیر آریاباکس


arash
ساعت11:22---14 آذر 1390
salam

مریـــــــم 71
ساعت5:10---14 آذر 1390

کاش … کاش همان کودکی بودم که حرفهایش را از نگاهش میتوان خواند …

اما اکنون اگر فریاد هم بزنم کسی نمی شنود

دلخوش کرده ام که سکوت کرده ام …

سکوت پر بهتر از فریاد توخالیست !!!

دنیا راببین … بچه بودیم از آسمان باران می آمد ،

بزرگ شده ام از چشمهایمان می آید …

بچه بودیم درد دل را با هزار ناله می گفتیم ، همه می فهمیدند …

بزرگ شده ایم ، درد دل را به صد زبان می گوییم ،

اما هیچ کسی نمی فهمد


typo
ساعت5:06---14 آذر 1390
khoda shans bedey dada

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من نامم را پدرم انتخاب کرد فامیلم رو اجدادم انتخاب کردند اما راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان silkroad و آدرس jadehayeehsas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1